ATTENTION: Your security is our aim. With or without hats, we try to make our readers feel welcome. From the mists of downtown Reykjavik we hype tunes that can make our society a safer place.

Wednesday, November 02, 2005

SO YOU tHinK yOu CAn DanZe !!!

"I am so sad ´cause my father have never seen me dance, i have so much expression in my dance". -Destini.

"I am twenty five and i have the cancer" - Snow.

"My father was so mad at me because he didn´t like me to dance". -Craig.

Before i got into dancing i didn´t have any friends, but now, i have a hole family because that i dance, but my mom says i am failure, but i still love her". -Allan.

Ryan rústaði þessu kvöldi, ég stóð upp og klabbaði.
Djöfull var Destini reið þegar að síðasti dómarinn sagði að gæðin í listræna dansinum þeirra hefði verið Blake að þakka. Blake sem gat ekki borið feita rassinn hennar á bakinu, sem mér fannst ekkert skrýtið, ekki hefði ég viljað þetta flykki á bakið mitt. Blake er áberandi besti dansarinn í þessari keppni.

Úff... ég fórnaði meistaradeildinni fyrir þetta og alveg þess virði. Fáranlega gott sjónvarp.

Kannski að maður fari að æfa mambó við tækifæri og svo niður í bæ um helgar að krumpa.

http://www.krumpkings.com/

0 Comments:

Post a Comment

<< Home